28 martie 2010

Roma

              In perioada 8-12 martie 2010 am fost la Roma.
        Am zburat pentru prima data cu Wizz Air si am fost foarte multumita, am avut noroc de vreme buna, ambele zboruri fiind fara turbulente. Costul pentru 2 persoane cu bagaj de cala si toate taxele a fost de 580 lei.
        Plecarea din Bucuresti Aeroport Baneasa ora 7 (fara intarzieri) sosire Ciampino ora 8.05 (ora Romei). Formalitatile de la aeroport au durat cam jumatate de ora. Am plecat cu autobuzul Cotral pana la statia de metrou Anagnina, biletul 1,20 euro de persoana, pentru bagaj nu am platit separat. Apoi am luat metroul 2 statii pana la Subaugusta si apoi autobuzul 558 pana la hotel. Am cumparat de la un automat din statia de metrou cartela valabila pentru o zi pe toate mijloacele de transport (4 euro).
        Cazarea a fost rezervata pe www.booking.com, la Hotel Alba si a costat 204 euro, 4 nopti, camera dubla cu mic dejun inclus. Hotelul a fost super , insa era cam departe de centrul orasului, era necesara o ora pentru a ajunge in centru (masina 558 din fata hotelului si apoi metroul  de la Subaugusta pana la Barberini). Iata si fotografii de la hotel:





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu