28 martie 2010

Roma - ziua 1


     De la hotel am luat masina 558 pana la statia de metrou Subaugusta, apoi metroul pana la statia Barberini (linia A).
       Am vizitat: 
       1. Piazza di Spagna  (Trinita dei Monti - biserica franceza construita in secolul XIV, Fontana della Barcaccia)
          2. Fontana di Trevi
       3. Piazza Colonna (coloana lui Marc Aureliu si Palatul Chigi unde este acum sediul guvernului italian)
          4. Piazza Venezia
       5. Via del Corso
       6. Piazza del Popolo ( bisericile Santa Maria dei Miracoli si Santa Maria di Montesanto - se renoveaza in interior, Poarta del Popolo).
        Pentru orientare am folosit cartea Roma din colectia ghid de buzunar a editurii Aquila, cumparata din Cora inaintea plecarii si harta pe care am primit-o cand am cumparat Roma Pass. Pe Via del Corso venind dinspre Piazza Venezia, pe partea dreapta, inainte de a ajunge in Piazza Colona este un chiosc pentru informatii turistice de unde am cumparat Roma Pass (25 euro - 3 zile gratuit pe toate mijloacele de transport si intrare gratuita la primele 2 obiective turistice si  reduceri la celelalte obiective). 
           La intoarcere de langa Piazza del Popolo al luat mertoul de la statia Flaminio.
           Iata si cateva fotografii:

                                       Trinita dei Monti

                                                           Fontana di Trevi

                                                                Piazza Colonna

                                                            Piazza del Popolo
                                         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu