28 martie 2010

Roma - ziua 5

      Timpul a trecut foarte repede si a sosit cea de a cincea zi si ultima in Roma. Din pacate am avut o surpriza neplacuta: greva la transportul urban, metroul nu a circulat deloc in intervalul 10-14 si o parte din mijloacele de transport de suprafata. Hotelul fiind departe de centru nu am reusit sa vizitam nimic in aceasta zi.  Am avut si putin noroc deoarece autobuzul 558 care avea statie in fata hotelului a circulat si am reusit sa ajungem la un centru comercial, Cinecita'Due, in apropierea statiei de metrou Subaugusta. Am colindat pe acolo cateva ore. Preturile erau acceptabil la unele magazine (H&M, Coin, Esprit). De asemenea este si un Auotogrill cu preturi bune.
         Pentru aeroport am cerut la receptie sa ne comande un taxi. A costat 30 de euro pe care i-am platit la receptie iar soferului i-a dat un bon ce l-am primit de la receptionera.
          Ultima fotografie din Roma :

                                                 Receptie Hotel Alba

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu