28 martie 2010

Roma - ziua 4

     Intre timp am aflat ca la Basilica San Pietro se urca si in cupola, asa ca iat-ne din nou in Piazza San Pietro. Intrarea este 4 euro daca urci pe scara sau 7 euro daca mergi cu liftul. Oricum liftul te duce cam pana la jumatatea drumului. De la lift mai sunt 350 de trepte. Spatiul este foarte ingust si sacrile sunt in spirala. Este destul de dificil si nu este recomandat persoanelor care sufera de claustrofobile sau de rau de inaltime.Lasand deoparte neajunsurile imaginea Basilicii din cupola m-a lasat fara replica, iar privelistea Romei de pe cupola e magnifica.
       Am luat mertoul de la Cipro pana la Flaminio, Piazza del Popolo. De aici am mers prin Gradinile Pincio pana la Villa Borghese. Am ajuns la Galerie pe la ora 14 si nu am avut rezervare, am luat bilete pentru ora 17 si am plecat sa luam masa. Am mers pe Via Veneto, zona ambasadelor, a hotelurilor de lux, a cafenelelor in aer liber precum si a magazinelor de firma, (la care doar ne-am permis sa privim vitrinele) pana in Piazza Barberini.
       Am revenit la galerie pe acelasi traseu. La Villa Borghese se poate ajunge si cu metroul pana la statia Spagna si apoi printr-un pasaj care iese in capat la Via Vento sau cu microbuzul 116 din Piazza Barberini.
        Cateva fotografii:

                                        Piazza San Pietro

                             San Pietro - fotografie din cupola

                                         Gradinile Pincio

                                           Villa Borghese



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu